replica horloge

replica horloge
replica horloge

woensdag 24 augustus 2016

School Time mechanisch horloge

Ik heb een flink aantal horloges die een beetje een mysterie zijn. Ik ben ze bloggen met zo veel als ik kan afleiden, dus hopelijk zal dit gebruik of interesse er zijn om anderen uit.
Dit horloge vandaag heet School Time. Het is een 3 de hand wijzerplaat, en er is een venster op de 6 uur positie voor de dag van de week (alleen in het Japans).
Van de stijl en kleuren, het lijkt alsof het is uit tussen de jaren '50 en '70, maar dat is slechts een guesstimate. Ik zou ook denk dat dit een horloge voor de kinderen om de tijd van leren, op basis van de naam, stijl, en het is kleiner gevalgrootte. Het horloge heeft een modelnummer op de achterkant die is 6659-7000 en doet me denken aan de Seiko nummering.
Het logo van de fabrikant wordt op de wijzerplaat en geëtst op de rug. Dit logo ziet eruit als een haan of een haan en kan een gestileerde Japanse karakter. Ik voel dat ik heb dit logo eerder gezien, maar kan niet precies herinneren waar. Er is ook een ander beeld op de rug die ik niet een beetje als een vliegende vogel kan herkennen, maar ziet.
bekijk meer Rolex horloges en hermes cape cod

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

replica rolex

replica rolex
replica rolex