replica horloge

replica horloge
replica horloge

woensdag 7 september 2016

Metro Design - Omni

horloge van vandaag is een andere Metro horloge, maar niet op dezelfde lijn van horloges ik geblogd een paar dagen geleden.
Dit horloge is een merk, genaamd Metro Design, en tot nu toe zijn ze een beetje een mysterie. Ik heb de horloges te veel antwoorden over Metro model met betrekking tot stadsplanning te zien op de Japanse veilingen, maar wanneer ik probeer om online te zoeken, zijn er voor mij om iets over de horloges (Zoek een toen ik proberen om meer specifiek te zijn, I krijg je geen resultaten).
Het horloge heet Omni en naar achter is gemaakt door Romago. Het is een groot horloge, en op het eerste gezicht lijkt het gewoon een leeg gezicht met het uur nummers net zichtbaar rond de rand, en de naam Metro Design op het glas. Door op de knop boven de kroon steekt een interne licht, en als bij toverslag, de handen verschijnen achter het glas om de tijd te laten zien. Als het lampje niet brandt, kunt u de handen niet zien helemaal door het glas, het maakt niet uit welke hoek je kijkt uit. Voor het moment, het heeft een 3 draaiknop ontwerp met een quartz uurwerk.
De geheel zwarte ontwerp wordt gevolgd door de zwarte lederen band, en dit heeft de Metro Ontwerp naam afgedrukt in de achterkant van het leer.
De enige andere informatie over het horloge komt uit de rug waarin staat het 3 atm waterbestendig (hetgeen duidt op een Europese markt), en dat de zaak en de rug zijn van roestvrij staal.
Met betrekking tot op heden is er geen informatie die ik heb gevonden in staat zijn om definitief te bepalen wanneer het uit, maar mijn vermoeden is dat het uit de jaren 2000 (en misschien 2010s).


UPDATE: Het lijkt erop dat dit horloge is onderdeel van dezelfde Metro merk dat ik al eerder heb gepost, maar met de naam Metro ontwerp in plaats van Metro Delight. Ik heb gezien in een veiling die het horloge heeft een handleiding van de reguliere metro merk en het modelnummer is WW046

bekijk meer Horloges en chopard las strada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

replica rolex

replica rolex
replica rolex