replica horloge

replica horloge
replica horloge

woensdag 3 september 2014

DE BEWEGING

De Explorer herbergt een Rolex kaliber 3000, een 12,5 ligne (28,5 millimeter) 5,8 millimeter dik, 27 juweel, 28,8000 BPH automatisch. Hoewel de beweging grotendeels conventioneel ontwerp, zijn er enkele ongebruikelijke ontwerpeigenschappen.
De bidirectionele automatische opwinding systeem is vergelijkbaar met de ETA / Eterna systeem in het gebruik van een paar dubbele-klik wielen voor het wikkelen omgekeerde. (Voor een uitleg van hoe dit systeem werkt, zie de Horologium artikel "Anatomie van een $ 85 Watch:. De Swatch Automatic") De twee "rode" wielen lijken te zijn gemaakt van een lichte legering, en zijn bekleed met PTFE ("Teflon ") voor de smering van de buitenste en binnenste tanden klikken. Getoond rechts, Click wheel, openedde bovenste PTFE gecoate wiel zichtbaar omgekeerd op de blauwe pijl, De binnenste lager wiel aan de gele pijl. (The rode pijl geeft aan dat de transmissie wiel voor de hand wikkeling.) Omdat zowel de bovenste wielen continu draaien tijdens de beweging van de wikkeling rotor in zo'n dubbelklik wiel systeem, kan de grootte van de wielen hebben gedicteerd de lichtmetalen om hun massa te verminderen en daarmee het verbeteren van kronkelende efficiëntie . De legering is waarschijnlijk ook rustiger in operatie die stalen onderdelen zijn. Ik weet niet of de PTFE coating zorgt voor de duurzaamheid die conventionele gesmeerde stalen onderdelen zou bieden. Het automatische oprolsysteem is de enige beste afgewerkte deel van de beweging.
Third wheel jewelEen slimme, efficiënte en kostenbesparende ontwerp-oplossing wordt ook gezien in de montage van de kronkelende rotoras, geïllustreerd links. De top van de derde wiel juweel heeft een vreemd gevormde uitsparing dat de bodem spil van de rotor-as ondersteunt. Dus een jewel ondersteunt het derde wiel van boven en de rotor van onderen. Een mogelijke tekortkoming in deze inrichting mogelijk dat een aanzienlijke schok voor het horloge daardoor de grote massa van de rotor om de wrijving-fit jewel verdringen en het derde wiel tandwiel eindspeling verstoren. De rotoras is om zijn steun in de automatische ontbinding brug die slechts door middel van een borgring, en toont aanzienlijke side-play in de bedrijfsstand. Mij ​​is verteld door Rotor and automatic winding bridgeRolex service mensen dat dit een niet ongewoon bron van problemen in de anders zo stoere oprolsysteem. De eenvoud en over-sized ontwerp van het automatische oprolsysteem kenmerkt de gehele kaliber 3000 De goed afgewerkte rotor, omgekeerd en aan de wikkeling brug wordt getoond bij rechts. bekijk meer Horloges en Rolex DateJust

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

replica rolex

replica rolex
replica rolex